Inflyttningsfest

Ikväll har vi inflyttningsfest här. Lägenheten ser fortfarande ut som ett kaos, men jag har en plan…. Om köket och sängen ser bra ut så tänker dom inte på resten, det är iaf vad jag ska säga till dom! Fy dom om dom inte vill förstå det. Festen kommer att livesändas från våran webcam, http://mirfak.kicks-ass.net:8080 är adressen för att se hur roligt vi har det i Skellefteå.

Första veckan på exjobbet avklarat, fått gå kurs och hann ändå med både det jag planerat att göra denna vecka och lite utöver det. Känns väldigt bra att ha fått upp tempo. Lär mig LaTeX för att skriva rapporten i det, smidigt om det faktiskt blir av med publishering… Det vore otroligt coolt att vara publisherad!

Jag känner mig väldigt hoppfull att exjobbet faktiskt kommer att fungera för tillfället, jag har lyckats lösa det stora problemet jag har haft…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

