Ut med det gamla, in med det nya.

Känns som att en vårstädning är vad som sker just nu. I min kropp skall det rensas från en massa skräp, jag har varit sjuk så ofta på sistone och behöver rensa ut lite skit så det ska börja promeneras regelbundet, inte bara när jag faktiskt skall någonstans. Jag ska även vara vegetarian i en månad, för att rensa ut gifter och skit ur kroppen.

Går fortsatt bra att inte bli full, men jag har helt tappat suget att gå ut… Har haft bra anledningar senaste gångerna. (Förkyld igår, Stefan gången innan det… ) Men jag blir verkligen glad när jag inser att jag har en bra anledning. Att gå på krogen var mycket roligare full än nykter. Jag är glad att Emma går iaf, att vi inte är så beroende av varandra att vi inte kan göra två olika saker. Har ju varit i ett sånt förhållande tidigare och det sitter fortfarande i.

Börjat bygga upp en ny vänskapskrets här uppe, tar egna kontakter istället för att bara importera Emmas kompisar. Saknar vännerna i Ösd dock, ni är underbara hela högen. Shoutout speciellt till Jessica som fyller år!! :)

Även i vänskapskretsen kan man väl tala om vårstädning, ut med giftet och in med nyttigheter. Om nu whiskeyprovningar, vinprovningar och poker kan ses som nyttigheter… *ler*

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

