Jobb och exjobb

Jag fick veta att jag har jobb i Fredags. Data Ductus anställer mig efter exjobbet. Så skönt att det blev av. Jag har hunnit svänga mellan förtvivlan och hopp ganska hårt, men nu är det alltså klart.

Jag har fått jobb, jag ska jobba med min hobby. Jag ska jobba med det jag är utbildad till. Jag ska jobba på ett företag som har den shysstaste stämningen jag har haft nöjet att uppleva. Det känns inte som ett ställe man lämnar frivilligt, det känns dessutom stabilt så jag tror inte det kommer konka… Jag blir nog kvar där väldigt väldigt länge skulle jag tro.

Exjobbet håller på att slutföras nu, blev en succé och nu hoppas jag bara på att vi lyckas sälja ut det till många ställen. Visserligen en risk att man kommer få åka omkring som en skållad råtta och integrera då men jag ser mig gärna omkring lite och det handlar ju inte om att vara ifrån sambon nån längre stund.

Explore posts in the same categories: data ductus, exjobb

Kommentera

