Vänner

Jag är mitt i planeringen över hur jag ska hinna träffa alla mina vänner när jag är hemma i Jämtland över en vecka. Det är många som vill hinna säga hem, många som vill ut och ta en öl. Helt enkelt troligt att det blir rätt stressigt!

Första jag kommer göra är att åka till Mörsil, träffa familjen och gå till Mormors grav. Sen ska jag, Ante och Jimmy Å sätta oss och ta en whiskey och prata nån kväll på helgen, ska bli trevligt.

Sen bär det in till stan och redovisning av exjobbet, jag hoppas ett par vänner orkar dyka upp där så det känns lite speciellt att redovisa. Jag ser verkligen fram emot det, är redo redan nu så nu är det bara finslipningar kvar att göra på det.

Sen ska det mekas lite på webshopen åt Christine, försöka göra klart den den veckan..

Ska självklart hinna med att träffa Maria B, Maria H, Peter, Selme, Jessica, Nicklas och Jimmy D också när man är hem… Som sagt, kommer få flänga runt men det ska bli oerhört roligt att träffa alla…

Fast, antar att man kommer längta efter kompisarna här uppe innan veckan är klar också. Underbart gäng, vi satt nästan alla och tittade på film igår, underbart trevligt! :)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

