T-shirt

Jag har fått min nya t-shirt nu. *wee* Den kom i tid tills jag skulle åka till redovisningen så nu är det inte längre någon tvekan vad jag ska redovisa i! :) Ler, kalla det fåfänga men det var ett viktigt beslut för mig. ;) Ville egentligen ha en från thinkgeek som sa ”Code Poet”.

För övrigt handlade jag en massa helgen som var, min garderob höll på att falla i bitar så det blev lite ”lappning”, kommer nog köpa rätt mycket kläder iaf det närmaste året så jag har lite att variera med. Inte så roligt att ha två/tre par byxor att växla mellan och så…

Kommer nog bli en hel del kläder som jag suktat över på nätet bland annat. Lite nördiga och politiska t-shirts bland annat. Fast problemet med Che T-Shirts är väl att varenda djävel har en… :)

Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om utfrysning, men har bestämt mig för att låta bli. Dom flesta förstår ändå att det är fel och resten skulle ändå inte lyssna.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

