Exjobbsredovisning

Nu har jag redovisat mitt exjobb!! Jag har efter 10 veckors knåpande lyckats med det jag föresatte mig och är nu klar. Visserligen lite ströpoäng kvar för att få min examen, men dom svåra delarna är klara!

Jag är så lycklig.

Inte nog med att jag lärt mig massor, jag har dessutom lyckats bevisa för cheferna på ductus att jag klarar vad jag företar mig och så har det ju gett mig ett jobb!

Nu har jag en vecka i Ösd att njuta med vänner, t.ex. Peter som jag är hos just nu!

Saknar dock sambon, älskar henne så mycket, men det är bara en vecka tills jag får hålla henne i mina armar nu! :)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Exjobbsredovisning”

  1. Emma Says:

    Vad söt du är. Saknar dig med.
    Det är helt fantastiskt vilket bra jobb du har gjort på Ductus! Du äger! Du är bäst!
    Längtar efter dig…


Kommentera

