Underbara vänner

Har suttit i glada vänners lag ikväll, gjort rabarberkaka och sedan bara suttit och pratat. Efter att precis ha varit hemma i Östersund, fått ett sting av hemlängtan sitter det så bra. Det är helt underbara människor jag har att umgås med här uppe. Samtliga betyder så otroligt mycket för mig att det inte går att förklara, gamla vänner jag bara inte träffade för länge sedan.

Känner är ett lustigt begrepp, tydligen kan man ringa nån ett par kvällar i månaden och fråga ”får jag låna 100kr, är pank och vill ut ikväll” utan att känna personen…. (Ja, det är en pik… )

Har börjat på mitt jobb nu, har dessutom fått en ”nästan-arbets-uppgift” lite grann… ;) Har i alla fall något att göra imorgon, hoppas jag! ;)

Varför är intressesmurfar nästan alltid vänstervridna, dom är ju blå?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

