1 Vecka, allt enligt plan…

Jag har gått ner, jag följer ”planen” på 0.5kg i veckan. Återstår bara att se till att den verkligen räknas, att det inte bara är ”dagfluktation”. Måste bli bättre på att välja vad jag äter, välja bort sås, välja bort socker…

Jag dricker vatten nu, otroliga mängder vatten. Tror det handlar om en 8/9l per dag vissa dagar! Måste bara lära mig att dricka mer före måltider, så jag äter lugnare och mindre… Fortfarande är för stora portioner ett stort problem.

Har musik nu när jag går till jobbet, från mobilen, ökar stegfrekvensen något enormt. ;)

Men, vikten är 107.2kg, nästa Onsdag är målet 106.7Kg! :)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

