Känna sig duktig!

Idag har jag fått en boost på min ”känna-sig-duktig-gen” igen, har diskat allt, städat i köket och dessutom sytt fast en knapp i en skjorta som jag länge har skjutit på framtiden. Ska ha den på mig ikväll tänkte jag. Dessutom satt en blomma i en kruka och ställt tillbaka den i fönstret. Lite stor kanske, men bättre än att den står i en innerkruka på diskbänken hela tiden.. :)

Undra om Emma vill att jag ska vattna också, aldrig tänkt på att fråga det. Tror hon ser blommorna lite som skötebarn och gärna tar hand om dom, ungefär som med mig och datorer…

Borde slänga mig in i duschen innan Emma kommer hem, så jag är ur vägen när hon skall göra sig i ordning för ikväll.

Drack ur det sista av Laphroaigen igår kväll, den jag fick av våra underbara vänner som inflyttningspresent när jag flyttade hit. Ytterligare ett skäl att älska dom underbara små människorna… Nu är David i Brasseland igen, hoppas han har det skoj där nere, tror han har det. Få träna Capoeiran på allvar, synd bara för dom som gillade Capoeiran här uppe att den lagts ner. David kommer bli saknad när han flyttar, hans underbara syn på livet är skön… Han tar ner oss alla på jorden lite tror jag, försöker alltid göra rätt… Sånt uppskattar jag!

Puss på er hela världen!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

