Stor seger! 0.8Kg

Jag gick ner mer än skulle den här veckan också, 0.3kg mer än beräknat.. Med förra veckans påslag är jag 0.4kg före planen, alltså ser det ut som om jag kan komma ner i 90kg tills nyår ännu!!!

Pratat massa om Paul McKennas diet-tips på jobbet, samtliga har hållit med om det. En del med tillägget att det viktigaste att tänka på alltid är att ”utgifterna skall vara större än inkomsterna”. Man måste göra av med det man äter. Appropådet har jag inte fixat gymkortet ännu, måste ta tag i det före fredag, men ska passa på att ta det samtidigt som jag tar reda på hur jag skriver tid på jobbet.

Lär mig massa nu på jobbet, klickade idag ett par tre gånger. Otroligt skön känsla, nu vet jag ju ungefär vad jag ägnar mig åt för något…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer på “Stor seger! 0.8Kg”

  1. tiara_s Says:

    Halloj. tänkte bara höra om det är ok att ja länkar till dig? Kul att höra att ditt liv går bra och att du trivs i Skellefteå!
    MVH
    Sara V

  2. berinder Says:

    Självklart är det det! :) Det är bara att länka på.

    Smickrande att du vill göra det!


Kommentera

