Stormvarning i bekantskapskretsen

Mamma, kommer stå ord här som jag lovat att inte använda framför dig. Hoppa över om du känner dig känslig idag! ;)

Nu händer det en massa i bekantskapskretsen, den här gången e det jag och E som är uthängda bad-guys. Men som jag ser det så handlar det om två saker.

  1. Är det ok att kalla någon för ”falsk idiot fitta”. (Skyll inte särskrivningen på mig, quotation.)
  2. Är det ok att säga ”Nej, innan du bett min vän om ursäkt för att du kallade henne (ovan nämnda citat) så är du inte välkommen till oss på fest.”

That’s the deal, jag vet vart jag står i båda frågorna. Vilket gör mig till en bad guy enligt iaf 2 personer…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 kommentarer på “Stormvarning i bekantskapskretsen”

  1. Mia Says:

    ja just ja. hur gick det i den där härvan? inte sett att du skrivit mera om det där…slutet gott allting gott?

  2. berinder Says:

    Oj, det var länge sedan? Allt bra, bor fortfarande i Ursviken? Vill inte ta det på bloggen, ringer dig imorgon kväll!

    Hälsa Robert!

  3. Angelina Says:

    Vilken härva? Din eller hans?

  4. Mia Says:

    Angelina: vad menar du?


Kommentera

