Å vikten den bara rasar ner!

Mja, jag vet inte om jag ska vara helt nöjd faktiskt, har tappat mer vikt än jag borde senaste veckan… Men har ätit, men slutar äta när jag är mätt så jag har ätit mycket mindre. Men jag följer bara dom regler jag satt upp i tidigare blogginlägg.

Jag har tappat 2.7kg den senaste veckan, nästan 4hg om dagen.. Jag har gått ner det jag skulle gå ner på 5 veckor på 1 vecka… Jag skulle kunna fortsätta skriva hur mycket som helst om hur enormt mycket det är jag gått ner.. Men jag äter frukost, nånting vid tiofikat, lunch, nånting vid trefikat, middag runt sex, nånting mer innan jag går och lägger mig.. Jag äter oftare än förut, för att jag äter mindre så jag blir hungrig. Precis som det skall vara alltså… och det ger otroliga resultat.

När det ändå handlar om otroligt, i Söndags kom grann-damen ner. Hon som bor ovanför oss. Trodde vi skulle få oss en salva för att vi haft fest och väsnas… Hade laddat upp med ”Lovar att vara tystare nästa gång.”, ”Vi sätter upp lappar i trapphuset.” och ”Det är bara att knacka på så sänker vi.” Men det vi fick var en fråga om deras kattunge väsnades mycket på natten… Om vi vart störda av deras kattunge… Jag började skratta där jag stod och passade på att be om ursäkt för natten innan ändå, trodde ju damen var ironisk, men nejdå. Hon klappa mig på armen och sa att man ska passa på att ha roligt när man är ung… I smått chocktillstånd.

Funderar över hur jag ska väga mig på semestern, andra vågar kan ju ge mig en annan vikt, undrar om jag ska ta vad som finns och lägga in dom vikterna eller om jag ska väga mig först om 3 veckor och slå ut eventuell nedgång/uppgång över dom två vägningarna jag missar… Eller om jag väger mig på Måndag nästa gång, missar visserligen med två dagar men det är inte SÅ mycket… Fundersam!

Kram alla vänner!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer på “Å vikten den bara rasar ner!”

  1. Daniel Astgård Says:

    Tack för ikväll!
    Kul att träffa dig igen. Om du har lust får du gärna kolla vår blogg också. Skulle vara kul att höra dina kommentarer på våra hbt-inlägg.


Kommentera

