Nytt krampanfall

I förgår fick jag ett nytt krampanfall, det är alltså det andra eller tredje i år. Nu fick jag börja äta kramphämmande medicin. Den är svindyr så jag är väldigt glad över högkostnadsskyddet som kommer slå in så småningom… Hoppas att dom hittar något nu, jag vill verkligen veta vad det är som gör mig sån här!

Hade ost och vin-kväll igår med Emma, det var underbart. Tog även en whiskey efteråt. Tullamore Dew är otroligt god faktiskt för sitt pris!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 kommentarer på “Nytt krampanfall”

  1. hepper Says:

    Som sjuksköterska på akuten och din vän så blir man ju lite intresserad. Kan du beskriva hur du krampade, vilken medecin äter du mm. /H

  2. berinder Says:

    Alltså, både när jag krampade i Januari och nu har jag varit ensam…. Emma kom hem nu, jag har tagit mig till sängen… När hon frågar hur jag mår så inser jag att jag är illamående… Hon ser att jag har kastat runt saker i Hallen och dreglat på golvet…. Så om själva kramperna kan jag inte berätta mycket eg. Äter medicin som heter Keppra nu…. Intressant nog är en bieffekt av Keppra kramper…. Den du! :)

  3. Tripokey Says:

    Hoppas dom hittar felet åt dig… Måste vara hemskt att inte veta vad det är.


Kommentera

