Bra dag och Träning

Idag har varit en bra dag! Först städade vi lägenheten, jag diskade mest och min underbara sambo städade dock. Därefter gick vi till en av min sambos bröder. Där bjöds det på underbart gott grillat som avnjöts med Sambons familj och Farmor. Den farmor jag gillar otroligt mycket och som jag är väldigt poppis hos!

Efteråt åkte vi upp till vår lägenhet där Farmor överraskades med fruktsallad, glass och bär tillsammans med en kopp kaffe!

När dom åkt så gick jag ut och sprang lite, därefter genomförde jag ett träningspass hemma. Jag behöver vikter så jag kan träna med vikter som är mindre än min kropp. Så illa ställt är det att jag inte pallar att göra nog många reps när jag gör armhävningar för att det ska vara lönt. Däremot funkar benböj och sit-ups bra, vilket känns positivt. Tror jag kommer känna det här i magen imorgon! :)

Efter det, en underbart skön dusch. Nu ska jag väcka min sambo som somnade till ljudbok och bära över henne till sängen och sova gott!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

