Min önskelista

Något som faktiskt blivit efterfrågat är min önskelista, jag fyller år om lite över en månad, och jag har ju bestämt mig för att föra en ”ständig” önskelista mha Wishlistr. Wishlistr är en otroligt bra tjänst som använder bookmarklets för att lägga till saker man önskar sig, så man kan ”fönstershoppa” (browsershoppa?!?) och lägga till saker eftersom.

Min önskelista finns här, min största önskan är dock att så många som möjligt ska ha möjlighet att ta sig till Skellefteå av mina gamla vänner och hälsa på. Det är ju alltid det värsta med att flytta, man hamnar så långt ifrån sina vänner.

Jag har testat ett program för att lägga till mina blogginlägg, gnome-blog-poster, det är därför mina senaste inlägg sett skumma ut. Det hanterar inte rubrik… Synd, saknar ett smidigt sätt att blogga lite faktiskt…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Min önskelista”

  1. Emma Says:

    Länken till wishlistr funkar inte… *puss*


Kommentera

