Mera träning!!! :)

Tog först en kort snabb promenad och sen sprang jag en runda. Fick i ärlighetens namn gå en hel del men blev iaf varm, vilket var syftet.. Har hittat en runda som inte verkar ge mig problem med benhinnor/knän och andra trasiga delar av mina ben. Har väldigt dåliga ben! Tänker utöka rundan när jag väl lyckas springa runt hela, det är mitt delmål vad gäller träningen!

Sen körde jag ett pass med samma övningar som senast: benböj, armhävningar och situps. Ska bli intressant och se hur dom här känns. Tar gärna emot förslag på fler bra hemmaövningar man kan göra.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

