Anonyma mobbare

Det är intressant vad människor gör när dom kan gömma sig bakom anonymitet. Det här är bevisat många gånger och nu även i min umgängeskrets. Någonstans i kretsen kring mig finns det en/två/tre personer som valt att kalla mig tjock, oärlig, tråkig och annat. Detta på en facebook-applikation som heter Define me.

På Define me kan man anonymt beskriva en annan människa, någon man har som vän på facebook. Någon har valt att använda denna anonymitet för att ”förtala” mig. Jag tycker det mest är intressant att någon är så otroligt infantil.

Förresten, man kan ju om man har lite logisk slutledningsförmåga kolla när dessa har ”poppat upp” och när vissa personer varit aktiva på facebook… Jag _vet_ vem som förtalat mig, jag tvivlar inte på detta. Jag tänker dock inte säga vem, det får personen ifråga själv inse att jag förstår.

Och du, du kan helt ärligt dra åt helvete. Jag tänker fortsätta att le, fortsätta att låtsas som ingenting. Men jag vet att du är ett svin, ett svin som bara vill förstöra och få människor att få dåligt. Det är ditt problem och du som måste leva med och jag tänker skratta mig igenom hela ditt patetiska och tråkiga liv.

Ha ett bra liv mina vänner. För er som försöker sänka mig, hoppas ni får lida. Jag har inget till övers för mobbare!

Edit: Har förresten en bekant som pluggar juridik, kanske höra med henne om det här är grund för förstalsåtal?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 kommentarer på “Anonyma mobbare”

  1. hepper Says:

    Skit i vad den personen tycker, sådana ”vänner” klarar man sig utan. Går man och drar på det och är bitter så äter det bara upp en själv i slutändan.

    Jag uppskattar dig otroligt mycket. Glöm aldrig det :)

  2. Pastor Astor Says:

    Det var inte jag! Skulle JAG kalla dig TJOCK?
    Oärlig? – Maybe.
    Tråkig? – Absolut!
    Men tjock… Allvarligt…

    Gillar dig mannen!

  3. Elenor Says:

    Kära du!
    Det finns inget ont i dig, så det finns inget att ogilla. Det är just det som mobbare retar sig på. Bra att du inte tar en massa skit!
    Kram på dig!
    //Elenor

  4. Anonymous Says:

    Fasen… glöm inte långsint å skitnödig…

    .. lägger in mer om jag kommer på något!! ;)

    Hawqn


Kommentera

