Börja om…

Att skumpa i en buss gör det lätt att slinta med ett finger och det
krävs inte ett stort misstag för att trolla bort ett blogginlägg…
hursomhelst så är jag på väg till Ume nu, trodde jag tagit fel buss
för att vi aldrig kom fram men bussens klocka e inte tillbakaställd
till normaltid… Väldigt förvirrande. Facebook har också lyckats
krångla med mig, minobil gillar inte mina lösenord men lyckades byta
så nu funkar allt. Har även läst nyheter och bloggar. Mitt liv e
fantastiskt. Det enda jag känner att jag saknar e en större lgh och
det kanske löser sig snart. Två nya gamla vänner som har stor och fin
lgh som letar hus.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

