Operation imorgon

På Onsdag morgon skall jag opereras. dom kommer att ta upp ett hål i
mitt bakhuvudet och skära hål på cystan. Förhoppningen e då att jag
inte skall få fler krampanfall… Ta i trä. Jag kommer inte kunna
blogga imorgon troligen. ska dock ge Emma lösen så får hon ge en
statusrapport när jag ringt. Min sjukskrivning kommer bli mycket
längre än jag trodde. Månaden ut får jag skrivet men sen om jag
använder hela är en annan fråga. Att jag skulle ta det lugnare hemma
är ju otroligt så… Ni får ha det så bra alla. Kram på er.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Operation imorgon”

  1. Emma Says:

    Det är mkt möjligt att du tar det lugnare på jobbet. Här hemma kan man ju göra fysiska saker som städa och sånt… På jobbet sitter du ju mest still…
    Om det nu inte är hjärnan som ska vila, för det kanske den gör bättre här hemma?
    Älskar dig! *puss*


Kommentera

