Prat och tid för operation…

Har samtalat med en läkare nu, fått berätta att det int e nå fel på
mig… förutom att jag breakdansar ofrivilligt då…. maten var
förvånandsvärt god. även växlat några ord med min mor och med Emma.
facebook krånglar igen. facebook och min mobil e inte helt
överens….. jättetrevliga människor här och än så länge har jag mina
egna kläder… jo just ja… avdelning e51 rum 14. mobilen är bara
igång när jag e utanför avdelningen….. halv tre ska narkosen prata
med mig…. undra vad för skoj man får imorgon? dagens lärdom: hade
jag tagit en treo i helgen hade jag inte fått opereras….
blodförtunnande. kram på er alla. maila gärna då facebook krånglar….
leif.landen@gmail.com e adressen… kram

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

