Verkar inte vilja släppa mig…

Mina lungor blir inte helt hundra och min feber försvinner inte helt
så dom verkar tjura på dag för fag att hålla mig kvar här. Väldigt
obekväm säng. sover dåligt gör jag också. men jag mår dock riktigt
bra… ler. skaicka gärna sms till mig… orkar gå ut och läsa dom
oftare nu.. ler. kra.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Verkar inte vilja släppa mig…”

  1. Anonymous Says:

    Tjena, kul att dom är tjurigare än dig… :-). Jag hoppas att du kommer hem utan några mer komplikationer! Däremot så för min del är du portad från jobben en så där 3 veckor eller så. Håller med, det är bättre att göra nå’t vettgit än att sitta stilla i en stol och knyppla framför datorn ;-).

    Sköt om dig!
    – mario


Kommentera

