I Skellefteå.

Sitter på sjukhuset i Skellefteå nu och tittar upp mot lägenheten….
försöker räkna ut vilket fönster det är… Var riktigt kass efter
bussresan hit och inte känns medelåldern här så rolig heller. Men nu
kan ju Emma och även andra hälsa på när som.

Febern som var som borttrollad i morse har kommit tillbaka med full
kraft. 38.4 e nästan det högsta jag haft sen operation men tror det är
bussresan som retat mig….

Snurre Sprätt och gänget i Ume idag lyckades glömma ge mig
transfereringspapper och min patientbricka… Så det tog jättelänge
innan jag kunde få nått annat än alvedon. Men men. jag ser iaf hem. Nu
skall här kureras!! Nacken bråkade precis jag kommit hit men det har
ordnat sig nu iaf. En alvedon och lite sömn var allt som behövdes.
Emma går cirkelledarkurs. Det är jättebra, tror hon gillade att hålla
kursen och såna reglebundna inkomster är ju alltid bra. Kram på er
alla vänner.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

