Till ljuvliga Skellefteå

Om 40 minuter går sambulansen jag ska åka till Skellefteå. Jag ska
äntligen få lämna Ume iaf. får se hur länge jag ska stanna där men
antar att det inte blir länge och sen lite återbesök för att se hur
det är med mig…. Andning, inflammation och feber är bara foff.
Borta. Nu. Sen har jag ju fortfarande lite oprehab och så kvar att
fixa på nacken… Huvudvärken kommer mer och mer sällan och mindre och
mindre… Däremot har jag fått problem med benen pga allt liggande.
mycket promenader blir det. Ska skicka detta nu innan batteriet dör
helt…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

