Envis feber.

Min feber har tagit om och med den mattheten… Tillsammans med sämre
sängar gör det att jag blir sängliggande vilket påverkar lungorna..
Måste kämpa lite mer med pep-flaska och hålla mig på fötterna mer. Sen
är det ju bra att jag svettas utan att frysa, tydligen tecken på feber
i nedgång. Pratade med en tjej i Umeå som saknar en bit av sitt
skallben pga att hon inte hade cykelhjälm… Jag ska skaffa!
Förresten, jag ligger på medicin 3 rum 10. kom å hälsa på…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Envis feber.”

  1. den andra emma, öviksemman Says:

    hej!
    oj, här händer saker, operation o sånt. hoppas du mår bra!
    kram kram


Kommentera

