Att vara hemma

Det är hur skönt som helst att få vara hemma igen, även om det är fläktmuller och mycket ljud och ljus hela tiden. Jag får huvudvärk men slipper se folk spy på lunchen och hosta sig igenom nätterna.

Däremot har jag varit pigg idag, var iväg på förmiddagen och tog stygnen från nacken. Såg ut ungefär som vanliga häftklammers. Sen gick jag ned till jobbet och hälsade på det. Blev några minuters fönstershopping efter det men sen gick vi hem så jag fick sova ett par timmar. Börjar bli gammal! ;)

Hörde ett så underbart citat nyss på Seinfeld, ”If you have nothing bad to say about your relationship, shut up!”. Jag tror det är därför jag inte skriver om Emma så mycket, vi har det för bra. Har precis suttit en hel kväll med Emma bredvid mig och Smiley över våra knän. Ibland blir man övertygad om att man är en möbel!

Hoppas att jag är helt återställd om 10 dagar, det är kurs på jobbet då och jag skulle gärna gå den. Att lära sig saker och utvecklas är väldigt skoj! :)

Kram på er alla vänner och tusen tusen tack för att meddelanden jag fått när jag legat på sjukhusen, ni betyder världen för mig!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

