Going home…

Efter gårdagens besked hade jag gett upp allt hopp om att komma hem
men idag på ronden blev det klart. Jag åker hem på fredag om inget
blir sämre igen. Så grymt skönt.

För övrigt kan jag berätta att om ni undrar vart era skattepemgar går
så äter jag upp dom… En av medicinerna jag äter går på 500kr
tabletten.. Jag äter två per dag!

Ska bli skönt att komma hem till Emma. Saknat henne så otroligt
mycket. Älskar den tjejen så otroligt mycket.

Att kunna åka hem å gratta farsan står också högt i kurs…

Kram alla.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Going home…”

  1. Fredrik L Says:

    Härligt! Ses på söndag då…


Kommentera

