Jul hemma

Är hemma hos mina föräldrar nu och firar jul. Jobbigt med huvudvärken som aldrig vill ge sig, men det uppvägs av att vara med Emma och familj. Tror Emma är i chocktillstånd, vi är ju som vana att fira jul lite olika… Här är det mer, kolla, tre lediga dagar i följd! ;) Emma är nog mer van vid tanken på Jesus och så.. Inte lätt omställning kan jag tänka mig. Men, min tur nästa år när vi är i Ålund.

Senast nån var med mig till Mörsil och firade jul så förlovade vi oss på nyårsafton, tur man har mognat och kan ta saker lugnare nu. Skulle nog skrämma min familj om jag förlovade mig redan! Fast det här är redan mitt längsta förhållande… Med hästlängder!

Fick massa bra julklappar, jättenöjd faktiskt. Mina bröder blev lite upprörda över att vi gav dom presenter, men det var Emma som shoppade när jag låg på sjukhuset så jag kunde inte göra mycket åt det.. :)

Imorgon ska vi in till stan, jag måste ta lite blodprov och saker och hämta ut mera svindyra tabletter. Tack arbetarrörelsen för frikort! :) Högkostnadsskydd ftw!

Go fortsättning!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

