Mobbing

Jag har än en gång blivit förknippad med att ha mobbat. Här är ett citat från Tina på hennes blogg .Tina. som nämner mig.

När vi bodde i Skellefteå så bestämde sig denna människa och hennes kille för att inte gilla mig. Dom körde lite mobbning, utfrysning osv..

Sen flyttade vi hit och vi både trodde att vi nu kunde fortsätta våra liv utan dessa två människor.. trots detta har dom båda kommenterat min och min mans blogg. Skickat sms osv… Vi svarar aldrig och trodde vi på detta sätt kunde visa att vi inte vill ha någonting med dom att göra mer…men det lyckades tydligen inte.

Emma och Leif ni vet vilka ni är.

Kan vi bara droppa detta nu?..Tack!

Jag har aldrig mobbat någon! Det blev ett olyckligt händelseförlopp när vi av bara farten sa ”Visst” när Tina frågade om hon fick komma på vår fest samtidigt som vi förvånat tittade på varandra eftersom Tina och R undvikit att umgås med oss ett tag. När vi sedan tänkte efter så kom vi fram till att eftersom Tina ändå kallat en god vän till oss för ”Falsk Idiotfitta” så ville vi att Tina skulle be henne om ursäkt först.

Till vår stora glädje gjorde Tina detta, detta gjorde oss otroligt glada och lättade våra hjärtan. Att behöva ta tillbaka en inbjudan känns inte skoj.

Denna ursäkt varade en natt, därefter skrev Tina till vår goda vän och tog tillbaka ursäkten och vi var tillbaka på ruta ett.

Ett flertal gånger under festen frågade sedan Tina om hon fick komma, men vi stod kvar vid att hon skulle be om ursäkt för kränkningen.

För Tinas syn på detta kan jag hänvisa till hennes blogg.

Ang. Mobbing och utfrysning vill jag bara säga att är det mobbing att neka någon att komma på en fest p.g.a. att dom kränkt en vän så är jag skyldig. Sen om det är utfrysning att försöka bjuda med folk på filmkvällar och dylikt men få nej varje gång det inte är alkohol inblandat då är jag skyldig.

Ps. Lycka till med rökslut!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

