Varit på IKEA

Varit på IKEA idag! Jag å Emma har skaffat massa saker till Kontoret och lite till övriga lägenheten. Samt att vi var över till Alko och handlade lite till någon helg. ;) Katten fick vara ensam lite länge, så har lite att ta igen. Får nog vara snäll mot han imorgon när vi skruvar och han vill vara med å leka.

Jag är otroligt nöjd med att vi hittade nästan allt vi ville, lampor hittade vi inga till vardagsrummet och sovrummet, men vi har ett presentkort på en lampbutik som skall utnyttjas.

Ska bara se till att glöden flammar upp imorgon så allt blir ihopskruvat, dock helst inte uppbränt!

Ha det så bra mina vänner, hoppas några hade mig på rss så ni ser att jag börjat skriva igen!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

