Stänga av datorn

Låter väldigt stort när man skriver det sådär, men faktiskt inte, har lärt mig att stänga av den varje natt när jag skall sova! Men nu är det för att byta skrivbord till det nya gigantiska jag å Emma köpte på IKEA igår. Sen är vårat kontor klart, skall bara städas upp!

Det blir hur bra som helst här i vår lägenhet. För att vara lite materialistisk så är det skönt att tjäna så pass bra att man klarar av att unna sig det man vill ha!

Till veckan skall vi göra klart sängen också, så den är betsad och helst, om Emma hinner, även klädd.

Sen fixa upp lite hyller och voila, så är vårat gemensamma hem klart.. Mitt och min älskade Emmas hem.

Jag har det bra! :)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 kommentarer på “Stänga av datorn”

  1. Peter Says:

    Skönt att höra att allt flyter på bra.
    *lite avundsjuk*

  2. Jess Says:

    Härligt med folk som bejakar att de faktiskt har det rätt bra i livet!

  3. hepper Says:

    Bilder tack

  4. berinder Says:

    Det kommer bilder, så fort vi har hunnit städa. :)


Kommentera

