Katt på rymmen

Våran katt, Smiley, har varit på rymmen. Jag hade släppt ut honom på balkongen och han hoppade ner. Har gått bra att ha honom där förut men vet inte om vi har missat att höra honom när han ville in eller om han kanske tom ramlade ner.

Vi hittade honom iaf efter att varit ute och letat honom i… tja, vet inte, rätt länge var vi ute iaf. Vet inte riktigt hur länge han hann vara ute innan vi upptäckte att han inte var här inne men han har nog hunnit stilla sin nyfikenhet lite iaf.

Får se om det blir koppel på balkongen hädanefter eller om vi sätter upp massa hönsnät där. På något sätt måste ju :) få vara ute iaf.

Nu ska jag försöka hitta en film som jag och min familj kan titta på ikväll. Älskar min Emma och vår :)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

