Att ta sig ur mobbing

Tänker inte skriva något långt nu. Faktiskt så tänker jag bara länka den absolut största anledningen att jag klarade mig ur skiten med huvet i behåll.

Utan Asta Kask och framförallt den här låten hade jag inte klarat det!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 kommentarer på “Att ta sig ur mobbing”

  1. Märtagreta Says:

    Du är ju så mycket yngre än mig käre kusin så jag vet inte mycket om mobbingen av dig, mer än det jag läst tidigare på bloggen. Jag är så stolt över mina barn som alltid försvarat mobbade, det har skolpersonalen talat om för mig. Tvåan är fortfarande omtalad för det i sin förra skola. Att några fegskallar mobbar är en sak, att alla ser på är det riktigt jävliga.
    Dubbelt skönt är det att läsa om ditt liv idag, du är värd all lycka!

  2. berinder Says:

    En av dom som mobbade mig är idag en god vän till mig. Det tog ganska många år men en gång när vi satt och pratade, lyssnade musik och säkerligen drack öl så tog han upp ämnet och bad om ursäkt. Det var riktigt skönt, lättade trots att det var så många år efteråt också.

    Hade aldrig riktigt det stödet, tror varken man förstod hemma eller på skolan hur illa jag behandlades faktiskt.

    All heder åt dina söner!

  3. Märtagreta Says:

    Det är stort av er båda att både ge och ta den ursäkten! Tänk om det kunde vara så i flera fall.


Kommentera

