Så roligt det kan låta

Tittade på Så ska det låta igår, ett av dom bättre underhållningsprogrammen på tv som inte är ett rent humorprogram. Igår var dock Carola med, dock verkar Carola och Andreas agenter ha räknat fel: Det var före Melodifestivalen ni behövde synas i TV så att folk kom ihåg att ni kan sjunga.

Dock så reagerade jag över vilken klasskillnad det var på lagen igår, Carola som verkligen är en bra artist verkade inte kunna sjunga alls. Det var alldeles för mycket fokus på att visa att hon och Andreas minsann är en duo. Ingen av dom gjorde mer än en låt själv. Detta stärker min tro att det var avsett att synas före melodifestivalen, för att ragga lite röster. Vilket dom behövde när dom hade en så dålig låt!

Men, det roligaste som skvallerpressen skriver om är ju ändå att det verkar som om redaktionen var tvungen att buffa upp Carola också, för att det inte skulle synas i tv hur dålig hon var!!! Läs mer om det här.

Dessutom visas det gång på gång att musikalartisterna är dom bästa på att sjunga, speciellt sånger av olika karaktär. Renodlade sångare är ofta bättre inom sin genre men mycket sämre utanför. Djävligt jobbigt då jag inte gillar musikaler…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Så roligt det kan låta”

  1. Märtagreta Says:

    Jag tycker det är patetiskt att man stöttar upp Carola, men jag är ju verkligen inget fan av henne, har aldrig varit.
    Så ska det låta är jag däremot ett riktig fan av, men av olika anledningar har jag inte sett det denna säsong.


Kommentera

