Våldtäkt

Läste en god väns blogg nyss. Reagerade på en sak. Tydligen hade jag övertygat/övertalat henne att anmäla den gris som våldtagit henne.

Om någon har råkat ut för nån form av övergrepp så kan det vara svårt för dom att anmäla. Hjälp dom, stötta dom och försök få dom att anmäla det så att inte grisen kan göra det mot någon mer!

Våldtäktsmän om några förtjänar det straff dom får många gånger om!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Våldtäkt”

  1. Märtagreta Says:

    För 20 år sen blev jag våldtagen, upprepade gånger av sönernas pappa. IDAG ångrar jag att jag inte anmälde, för min och för sönernas skull.
    Jag kan förstå att det är svårt, att ha någon som stöttar och inger det modet är underbart!


Kommentera

