Ateist överlevde dödsceremoni

En indisk magiker fick fria händer i att försöka döda ordföranden i Rationalist International, vad jag tolkar som en internationel variant av Humanisterna. Flera försök, flera ritualer, mantran och försök senare så var ordföranden i högsta grad levande.

Ytterligare ett steg taget i en väldigt vidskeplig del av världen mot rationellt och kritiskt tänkande.

Läs mer om ”The Great Tantra Challenge”.

Läs mer om Rationalist International.

Hittar tyvärr inget på youtube, men man kan tydligen beställa den från Rationalist Internationational om man behöver nån underhållning! :)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 kommentarer på “Ateist överlevde dödsceremoni”

  1. Märtagreta Says:

    Låter helt galet och jag orkar inte kolla nu, men du, jag skrev lite följdfrågor till dig ang. sonens första försök att göra hemsida. Han är inte väldans förtjust i html och har aldrig hållit på med det. Han ska visst läsa ett annat språk senare i kursen som den här gamla mamman aldrig hört talas om. Alla tips emottages tacksamt. (även om han nu bara vill släppa den sidan så fort han kan, han pluggar just nu 200 % och har inte tid med sånt ”tjafs” som han uttryckte det när jag försökte få honom att göra i ordning vår också. Det är min domän den här sidan ligger på, så målet är ju att få en snygg presentation av vår gård där sen.
    Nu ska tanten sova!

  2. Märtagreta Says:

    Sonen ska få din kontakt på msn, jag antar att det är Silverminken du har där förut, det är trean det.
    Tvåan pluggar på högskolan, distans, men exakt vilka program han läser, det har jag noll koll på.
    Jag tror inte vi ändrar mera i sidan nu, färgen och centreringen är efter önskemål från min mentor. Sidan får funka som den är nu, sonen vill inte pyssla med html, men får ju snart till sig nya program som säkert är roligare för honom att syssla med.
    Ha det gott!

  3. berinder Says:

    Mjo, det var Minken. Mjo, ser att han lagt till mig nu. Bara hoppas att synkroniseringen funkar så det ser lika ut hemma som här, har hunnit gå på jobbet nu…

    Mjo, det finns ju riktiga program att göra det i men man bör förstå htmlen också.


Kommentera

