Kattleksaker och gardiner

En gardin är en fullständigt fullgod kattleksak, tyvärr. Har precis bytt plats på två gardinstänger av estetiska skäl, vem hade trott att jag skulle göra det någonsin? Någon… nähä. Men nu är det iaf gjort, efter att ha fått skrika åt katten att sluta riva i gardinerna.

Nu är den stora frågan om jag ska sätta upp gardinerna det är tänkt att Emma ska sy i eller inte. Gör jag det så är iaf något uppe och gör jag det inte blir det troligen enklare för Emma när hon väl ska sy. Hon slipper iaf brottas med katten för att få ner dom.

Troligen kommer Emma att sy i veckan, vi ska köpa tyg till soffan då. Det är ju möjligt att hon klipper isär och syr två raksömmar i gardinerna då av bara farten. Själv håller jag mig borta från symaskinen, jag gör bookmarklets och Emma syr. Arbetsfördelning! ;) Var nörd på sin plats.

Det är förresten skönt med en flickvän som kallar sig nörd. Som är stolt över att hon är smart, för det är vad det handlar om! Hon går inte av för hackor min Emma.

*BANG* Där for gardinstången i backen, tydligen passar inte fästet jag flyttade med till stången, skumt. Jaja, inget som inte går att fixa med en tång och lite gammalt hederligt våldande.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

