Rollspel

Är äntligen igång med rollspelandet igen, ska bli riktigt skoj. Har saknat det så otroligt mycket under dom här åren. Första riktiga planerade sessionen är nu på Fredag, jag måste sätta mig och skriva klart äventyret. Annat som skall fixas under veckan är ett CV… Ett försättsblad och såklart då mitt jobb… :) Gäller att prioritera vet ni ;)

Fått mina två Betnér dvder idag, tittat på ”Inget är Heligt” och extramaterialet från Uncut. Betnér är så grymt bra, det jag älskar hos honom är att han inte går in för sina punchlines. Han går in för att hacka på allt som han anser är sjukt och sen att han är rolig är en bisak. Det är det som gör han så djävla bra. I höst ska jag se han iaf, tänker inte låta en sån sak som att det sprutar ur huvudet på mig stoppa mig den här gången! ;)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Rollspel”


  1. […] jag är en fan-boy till Betnér rent allmänt är svårt att missa för dom som känner mig, men jag tycker att den analys/slakt han gör av Sverigedemokraterna här är svår att inte bara […]


Kommentera

