Vackert väder, ork och oro

Vackert väder, då vill man ha dörren öppen. Solen och värmen gör att jag får en massa energi. Brukar kalla det här för bakisenergi, jag får massa energi dagen efter jag gör nått som borde göra mig trött. Dock så var jag helt nykter igår då jag spelade rollspel. Så jag har diskat, städad, lagt i blöt och donat i allmänhet och då har man inte riktigt koll på katten. Så någon gång då och då kommer jag på att jag måste kolla om han smitit, och eftersom han inte är ute på balkongen måste jag leta igenom lägenheten tills jag hittat honom. Tror han njuter av att oroa mig…

Appropå nyktert så blir det det på festen ikväll också, missat medicinen två gånger dom senaste dagarna så risken att jag har låg nivå i blodet är hög och då bör jag kanske inte utsätta mig för abstinensen som kommer efter alkohol.. Speciellt inte då jag var vaken jättelänge igår kväll och troligen inte kommer komma isäng tidigare ikväll!

Me and a Coke. ;)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

