Kopierade listor

Nu ska jag göra det själv, ta en bloggutmaning that is… :) Från Bättre Hockey 2.0 kommer den här listan!

Vilket lag håller du på?

Luleå Hockey. Fick så sent som idag frågan varför, och svaret är så givet, för att dom spelade bäst, fysisk och rolig hockey!

Har du något hatlag?

Hat och hat, prioritet hundraett och hundratvå efter 100st LULE SKA VINNA, är att Färjestad och Djurgården skall förlora!

Och varför?

Man fick ju mobba lite klasskompisar när Färjestad åkte på spö plus en medfödd ovilja mot nollåttor…

Något “andralag”?

Har ju jobbat i sekretariatet åt Östersund Hockey några gånger och visst vill man se hemmalagen vinna, även Järpen IF som iaf har presterat nån bra hockeyspelare genom tiderna…

Har du någon favoritspelare i ditt lag och varför?

Nej, kan inte påstå att jag följt det så bra senaste året men tycker inte senaste året skapade särskilt mycket favoriter..

Och genom tiderna…?

Demolition man!

Drömlirare i ditt lag?

Här får jag då hålla med Lasse, vill se Demolition Man… Vill se rolig hockey igen!

Favoritdomare?

Håller fan inte ens koll på vad dom heter!

Bästa hockeyminne?

Sm-guldet… Plus att jag tittar på mål av Jarmo varje vecka, ligger tom på skrivbordet för att kunna titta på varje gång jag behöver tänka att ”allt är möjligt”.

Elitserien. Vilken klass håller den?

Skiftande, tycker det är synd att plånböckerna märks så mycket. Dom fattiga lagen behöver mer kosing för att ge oss bättre hockey…

Allsvenskan. Följer du den?

Kvalserien… är det närmaste jag kommer…

Hur många lag vill du ha i elitserien?

14 tror jag på.. Tycker årets kvalserie visade på behovet av att utöka..

Hur många matcher ser du varje säsong.

Noll. Har varit på totalt noll elitseriematcher… Har dock lovat bättring till nästa säsong!

När tänkte du på Hockey senast?

Kom från VM-Semi #1 precis…

När såg du på Hockey senast?

Nyss, se förra svaret…

Delar du intresset med någon?

Hockey delar jag med stora delar av jobbet, men inte Luleå. Bor ju i Skeå… :/

Till sist. Bloggar du läser…

Lasses Bättre Hockey 2.0 som jag snodde listan från så klart och så Suzanne för att ingen kan skriva mer känslofullt, sen följer jag 72 bloggar till men dom orkar jag inte skriva ner… och ni är nog inte intresserade ändå!

Andra passioner?

Whisky, sitter just nu med en Laphroaig Quarter Cask…

Ja det var det. Det blev 18 frågor. Kopiera. Lägg till en fråga, skriv dina svar och så sprider du det hela. Gärna en kommentar hos mig när du skrivit. Jag är nyfiken…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

