Min mor igen..

Mamma lyckades med att se det jag lyckades missa och tydligen all skvallerpress också. Det är ju faktiskt 100års-jubileum för mors dag, inte som företeelse i Sverige det får vi vänta ett tag på, men väl som fenomen!

Så helt enkelt ett extra grattis till alla 100åriga mammor… eller nått.

Har bakat… blev bra… Gotteligottgott….

Ska snart iväg å handla till middagen, blir Jägargryta å Potatisgratäng här… :)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Min mor igen..”

  1. Märtagreta Says:

    Igår kände jag mig inte som 100 men idag, är jag inte riktigt hundra, så jäkla ont i kroppen, den har fått jobba alldeles för hårt!
    Jag fick en blomma, från en lycklig liten dotter, men grabbarna, de ringde iaf, ja, nästan alla. Det där med morsdag och farsdag och namnsdagar det är inte sånt som vi kommer ihåg här. Jag har faktiskt inte ens koll på vilka dagar mina barn har namnsdag.


Kommentera

