Protester

Att brev är brev är inte självklart i riksdagen, hjälp oss tala om det för dom:
Brev som Brev
Om du gillar sunt bondförnuft kanske du vill hjälpa till att påverka centern:
CenterUppropet.se

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 kommentarer på “Protester”

  1. battrehockey Says:

    Du har helt rätt. La ner kommentarsmöjligheten nu. Lite kul att se nivån på ”debatten”. Låg mycket låg. Och att dom inte ger sig?

    Jag hade inte en aning om att det skulle bli sånt liv. Tack för ett gott råd… Jag hade inte ens tänkt att det gick att göra så.

    Mvh Lasse

    Ps. Jag har lärt Lillpucken allt jag kan… Det gick fort och nu kör han över mig…Ds.

  2. berinder Says:

    Osäkra homofober som inte vet vart dom skall titta, när dom så gärna vill se JH… och sen en massa(?) folk som var partiska i JH/Exet-historien…

    Underskatta aldrig idiotin hos människor i grupp…

    Blev speciellt fascinerad av han som blev upprörd över att du censurerade… Din blogg är ju inte direkt allmän plats!

  3. battrehockey Says:

    Jag borde väl ha dödat det där inlägget för länge sen men det var lite kul, ja om inte fascinerande att följa och se hur länge det skulle hålla i sig…

    Men någonstans slutade det som egentligen var det enda roliga i soppan. Tack för att du ”sa till”…

    Och att jag inte skulle få ta bort… Ja den garvade jag gott åt länge.

    Och sen har jag ju ”Bättre hockey än gubben” som läser men inte behöver den biten i sin fostran än.


Kommentera

