Orolig värld

Det hotell som sprängdes i Islamabad i helgen är det mina kollegor brukade bo på när dom var på uppdrag där nere. Känns skönt att vi iaf har tackat nej till uppdrag på plats senaste året men det får en att tänka när folk man känner har bott på ett hotell som går *poff* – borta.

Tänk på att tala om för dom du älskar att du gör det, man vet aldrig vad som händer.

Explore posts in the same categories: livet

2 kommentarer på “Orolig värld”

  1. Lasse Says:

    Vi skrek åt dig med. Och det funkade…

  2. berinder Says:

    Mjo, jag ringde en kompis för att fråga hur det stod i matchen… ”3-2 med 1 minut kvar”…. Jag höll mig tills slutsignalen, sa tack och skrek lungorna ur mig!

    Fan så djävla härligt!!! :)


Kommentera

