Min födelsedag

Jupp, idag fyller jag år! :) Blir 25 för fjärde gången, blivit lite senil så min kära sambo fick rätta mig igår när jag fick det till tredje gången… :/

Var på vattengympa igår, helt fantastiskt att kunna träna så pass utan att ha ont i lederna dagen efter. Det här blir definitivt något jag fortsätter med. Jag är väl en av dom 2 yngsta där och en av tre män men, Emma är där och Jossan håller i det så det funkar ändå.

Vi kör ganska sent dock så när vi duschar städar dom omklädningsrummen, det känns lite fel att klä av sig framför två stycken badvakter. Jag har inga problem så med min kropp men det känns fel.

Hunnit få ett kort än så länge, presentkort på bolaget. Det stora problemet nu är alltså att välja whiskey.. Tack Mamma & Pappa! (Antar att du får hälsa farsan, skulle väl inte tro att han läser min blogg….)

Tack Frans, Henrik och Märtagreta som hunnit gratta mig också!

Explore posts in the same categories: livet

4 kommentarer på “Min födelsedag”

  1. Lasse Says:

    25… Jaja. sitter och parallellkollar Rix morronzoo och Orup kommer snart passera 50… Den du…

    25… Grattis då och dom där 112 ska väl Luleå hjälpa till med. Och du… Skippa tårtan, gå rakt på Whiskyn istället… En highland Park är att rekommendera. Inte den dyraste och kanske inte den bästa. Men en whisky som man garanterat njuter av och som man faktiskt kan ta ”bara för att”… En dyrare och kanske godare unnar man sig ju inte på samma sätt…

    Hurra & grattis…

  2. berinder Says:

    Hmm, så jag är snart halvvägs ikapp Orup då… :)

    Blir middag med sambon idag och Smörgåstårta på Lördag…

    Hmm, Ska jag lämna Islay så blir det nog ända till Irland och en Tullamore Dew.. ”Tulla mer” är ju ett skojigt namn på en whisky. (Hmm, Whiskey när vi är i dom trakterna..)

    Kommer ju missa matchen på lördag också, hade ju lite planer på att åka till Luleå och se matcherna som spelas på lördagar… Men det är många härliga omgångar kvar!

  3. berinder Says:

    Oj. Glömde visst:
    TACK!

  4. Hawqn Says:

    Fasen, sände ju ett SMS till dig, men tydligen gick det till kära sambon istället!… tydligen så att jag inte har ditt mobilnummer… antingen så börjar jag bli dement, eller så jävlas mobilen mer än lovligt med mig… var drypsäker på att jag hade ditt nummer!

    Ja i vilket fall som helst så kommer det här… & en aning sent, men ändå…

    GRATTIS LILLEBROR!!


Kommentera

