Äntligen!

Jag ligger inte längre minus på komptimarna på jobbet. Har varit lite efter sedan i somras då jag valde att sola, dega och njuta av livet ett par arbetsdagar. Har haft att göra men det är svårt att få in jobbtimmar i schemat när det händer så mycket i livet!

Jag ska nu äntligen även ta tag i skolan, nu ska det bli ordnat. Jag känner mig ordentligt taggad och nu ska här sprintas i livet. Jag har haft en period där det tyvärr inte hänt så mycket, trots att jag har haft bra ordning på livet. Men det blir väldigt mycket med allt som ska skötas, livet är ganska komplext och det gäller att prioritera varje dag. Varje dag ska man göra det mesta möjliga för att nå det enda mål som finns här i livet: lycka.

Med Emma vid min sida blir det enklare!

Nedräkningen till Venezuela kan nu starta på allvar, 3 månader kvar bara! Ska bli otroligt skoj!

Nedräkningen till Magnus Betnér, Tal till Nationen, är ännu närmare noll: 4 dagar kvar bara! Bara jag slipper likvor-läckage ska det nog bli av den här gången…

Snart är det ett år sedan jag opererade mig bak i huvudet. Ett år värt att reflektera över. Kan inte påstå att jag var jättenervös inför operationen men att hinna med Hjärnoperation, Lunginflammation, Hjärnhinneinflammation och Likvorläckage och drygt en månads konstant huvudvärk på två månader ger en lite att tänka på, man blir tacksam för mindre saker.

Jag funderar på att skaffa en t-shirt: Allergic to stupid people. Känns verkligen så när folk är riktigt dumma. Inte dom som inte förstår, det är en helt annan sak, utan människor som inte lär sig… Som fortsätter göra saker som drabbar dom själva och andra gång på gång på gång… Folk som inte förstår fastän dom får saker förklarade gång på gång. Det är jobbigt!

Saker som skall göras den här veckan:

  1. Fixa Emmas hårddisk.
  2. Kolla vad som är kvar att göra på skolan.
  3. Rapport från Mensaträffen.
  4. Fixa ljudproblem på Emmas dator.
  5. Fixa internetproblemen här hemma.
  6. Beställa böcker.
  7. Se Magnus Betnér!

En sak till också, men det blir ett inlägg i sig när jag gjort det! ;)

Puss på er som förtjänar det!

Explore posts in the same categories: livet

One Comment på “Äntligen!”

  1. emma Says:

    Puss till dig då, för du förtjänar det verkligen!


Kommentera

