En plupp till Betnér

Av mig får Betnér bara en plupp ikväll, men han får den för att han bad om den och efter kvällens föreställning är jag beredd att ge han allt han vill… Utom möjligen ett blindtest då! Skulle tom kunna tänka mig att ge honom en cocktail, men jag skulle absolut inte ta emot någon.

Efter att ha irrat runt i Umeå som yra höns tog vi oss äntligen till Aula Nordica, kön utanför var lång men snabb så vi missade inget trots att vi lyckades köra fel en 3-4 gånger på vägen dit. Var inte bara vi som var sena, Helena kom ner till garderoben innan och sa att folk skulle sluta hänga in jackorna och bara gå in i Aulan… Så där sparade vi ett par kronor på att vara sena.

Vi lyckades få tillbaka biljetterna som vi städat bort förresten, med resultatet att vi hade dubbelt så många biljetter som vi behövde. Därför bjöd vi Mats och Angelika på dom två överblivna och dom bjöd tillbaka på skjutsen. Win-Win! Att åka bil istället för buss är skönt av många anledningar. Stort tack till Maggie på biljettcentrum som ordnade ersättningsbiljetterna åt oss, du är en ängel!

Köpte mig en t-shirt efter showen och växlade tre ord med Magnus. Efter några sekunder så kom jag på att jag ville ju ha bild på mig och Magnus också. Så tog fram kameran. Men då hade Magnus redan gått. Passade på att ta en bild med Helena Sandklef istället och som Emma sa: Hon är i alla fall snyggare än Magnus.

Tack Magnus för en underbar föreställning! Jag uppskattade varenda minut där inne!

Helena Sandklef och Jag

Helena Sandklef och Jag

Passa på att läsa lite i Helenas blogg nu. Den är både rolig, allvarlig och insiktsfull

Explore posts in the same categories: livet

3 kommentarer på “En plupp till Betnér”

  1. Helena Says:

    Va kul det var att ses, även om jag ser ut som 15 på bilden. Jag vill bara göra en rättelse om att det faktiskt var jag som bestämde att ni (visste ju inte att det var ni) skulle få tillbaka pengarna.
    De ru!

    Nu: Lule.

  2. berinder Says:

    Jo, Maggie sa att hon mailat produktionsbolaget och Emma såg på mailen att det betydde dig. Menade mest att Maggie ordnade det genom att kontakta dig. Måste ju sprida tacken för den underbara kvällen lite…

    Visst var det du som hjälpte Magnus med första presidenterna, tyckte jag kände igen rösten?


  3. […] jag är en fan-boy till Betnér rent allmänt är svårt att missa för dom som känner mig, men jag tycker att den analys/slakt han gör av Sverigedemokraterna här är svår att inte […]


Kommentera

