Djävla Idioter

Någon har snott Emmas handväska, halv tio en lördagsmorgon så är alltså någon ute och plockar handväskor.. Djävla muppar!

Väskan i sig, korten på brorssönerna hon hade i börsen, körkortet, visa-kortet.. allt. Så djävla obehagligt. Fick jag tag på idioten som tagit den skulle jag praktisera lite gammalt hederligt övervåld!

Nu lugna ner mig och återgå till att jobba! ”Du har ju hela helgen på dig…”

Explore posts in the same categories: livet

3 kommentarer på “Djävla Idioter”

  1. Tina Says:

    Verkar som den tiden på dygnet var en bra tid att ta handväskor på, det lyckas i alla fall. Nu vet du vad du ska köpa till din fru i julklapp..en handväska :P

    hur som helst… kan jag få din e-mail adress? har ett litet ärende jag vill ta med dig och inte här på bloggen.

    /Tina

  2. berinder Says:

    Tja, min email är inte hemlig direkt. Hmm, insåg nu att jag tappat bort mina sidospalter…

    Någon fru har jag inte, har tagit det lugnt med sånt.

    mitt förnamn punkt mitt efternamn (utan accent) @ gmail.com

  3. Märtagreta Says:

    Låter inte kul, läste just i tidningarna att det är fullt av sånt på gång nu. Jag skulle må skitdåligt, även om pengarna inte är det som är värst, det är ju allt privat, som gör ondast!
    Jag tror hon får tillbaka allt av vikt, säkerligen slängt åt sidan. Kram på er, (här har leverpastej och kalvsylta kokats och bakats, eller tvärtom, bakat leverpastej, och kokat kalvsylta)


Kommentera

