Dagens Ord: Ansvar

Dagens ord verkar vara Ansvar. Egentligen är det väl gårdagens ord, men jag jobbar så mycket att jag inte hinner skriva allt jag vill. I alla fall, Ansvar!

Opassande funderar kring Ansvar. Kommentar där är väl att det är var och ens ansvar att säga vad man själv tycker, att stå upp för egna åsikter. Som kommunist försökte jag ofta passa in i mallen, även om jag svällde över lite. Det är något jag inte tänker göra som Pirat.

HAX presenterar, som så ofta, anledningar till att man borde ta ansvar. FRA, IPRED, fotspårslagen, Censur: Det finns tusen skäl till att ta ditt Ansvar!

Klara avslutar det här genom att berätta hur Du kan ta ditt Ansvar.

Explore posts in the same categories: Politik

Etiketter: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

