Fika med en pirat

Det här inlägget riktar sig egentligen till dom som inte läser det, vet inte hur jag ska nå dom med det dock. Jag har bestämt mig för att bjuda på kaffe och kaka!

Om du vill komma förbi hemma hos mig och diskutera kring piratpartiet, FRA, IPRED eller något annat ämne jag har berört på bloggen så är du välkommen! Skriv en kommentar här under så mailar jag dig så kan vi bestämma tid.

Jag bjuder på kaffe och Piratkaka!

Målgruppen är i första hand dom som tycker att det är besvärligt att diskutera i kommentarsfältet på bloggar men givetvis är alla välkomna! Det blir alltså ett samtal mellan fyra ögon där vi behandlar den eller dom av frågorna du vill veta mer om, vill veta mer om mina åsikter om eller där du vill försöka övertyga mig om att jag har fel.

Så ta nu chansen att Fika med en Pirat här i Skellefteå.

Är du allergiker eller vill göra samma sak själv i din stad finns receptet på piratkakorna här!

Explore posts in the same categories: Politik

Kommentera

