Ny blogg – lägg till prenumeration

Jag bloggar numera politiskt på min och Emmas gemensamma blogg http://ershag.se

Jag har precis skrivit det första inlägget på ershag.se så skynda dig dit!

Den här bloggen kommer att ligga kvar för allt som inte rör politik: Rollspel, programmering, Fantasy, Hockey och livet.

Explore posts in the same categories: Övrigt

3 kommentarer på “Ny blogg – lägg till prenumeration”

  1. Yamiko Says:

    Nu ligger den också i feeden. :)

  2. farmorgun Says:

    Snyggt!
    Gillar om du gör den sökbar även hos Nyligen.se där jag har min favoritlista med bloggar som jag gärna besöker.


  3. Jaaa, det var jag som var med i Christer! Men va konstigt att du inte kände igen min röst, den som är lite ”speciell” ;) haha.
    Och de där programmen du skrev om – tar emot alla program och tips som finns för att slippa maila en bild åt gången, haha.


Kommentera

